تماس با 03144441010 ____ 09135008082
رو به رو بیمارستان عسگریه، ساختمان شاد پسران طبقه اول
09135008082
09135008082
کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان در اصفهان| بهترین کلینیک و دکترهای کامپوزیت اصفهان

کلینیک دندانپزشکی دکتر فرهی یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی در استان اصفهان هست که با پزشکانی متخصص و کادری مجرب توانسته است خدمات کامپوزیت دندان در اصفهان را ارائه دهد و  رضایت مراجعه کنندگان را جلب نماید. افتخار ما در جلب رضایت مشتریانمان است، تا لبخندی زیبا را به آنان هدیه کنیم.

لمینت دندان 5

برای اطلاع از قیمت ها، مشاوره رایگان و یا همچنین دریافت نوبت لطفا با این شماره تلفن تماس بگیرید:

09135008082 ____ 031-44441010

 

کلینیک دندانپزشکی دکتر فرهی ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان در اصفهان

کلینیک دندان پزشکی دکتر فرهی یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی در استان اصفهان هست که با پزشکانی متخصص و کادری مجرب توانسته است رضایت مراجعه کنندگان را جلب نماید.

رضایت مراجعین
96%
تخصص و عملکرد پزشک
97%
امکانات و قیمت مناسب
88%

کلینیک دندانپزشکی

با مدیریت دکتر فرهی
روکش دندان در اصفهان

کامپوزیت دندان | بهترین کلینیک و متخصصان کامپوزیت در اصفهان

کامپوزیت دندان یک فرایند ترمیمی است که در آن ماده ای به نام کامپوزیت در دندان های آسیب دیده استفاده می شود. کامپوزیت یک ماده پلاستیکی است که متخصصان دندانپزشکی می توانند به رنگ دندان های اطراف آن تنظیم کنند. این فرایند به طور گسترده ای برای ترمیم ترک ها ، شکستگی ها ، سایر آسیب ها و تغییر رنگ دندان ها استفاده می شود.

در اصفهان ، کلینیک های دندانپزشکی بسیاری وجود دارد که ارائه دهنده خدمات کامپوزیت هستند. یکی از بهترین مرکز ها کلینیک دندانپزشکی دنتیران است.

این کلینیک، تخصص خود را در زمینه کامپوزیت دندان دارد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه بالا ، خدماتی با کیفیت بالا ارائه می دهد.

همچنین این مرکز از متخصصان مجرب در زمینه کامپوزیت دندان برخوردار است و با استفاده از تکنیک های مدرن و مواد با کیفیت عالی ، ترمیم دندان ها را با دقت بالا انجام می دهد.

در نهایت، در انتخاب یک کلینیک یا متخصص کامپوزیت دندان ، مهم است که مطئمن شوید که آنها دارای تجربه ، مهارت و استفاده از تجهیزات به روز و مواد با کیفیت هستند. همچنین می توانید با مراجعه به نظرات و تجربیات بیماران قبلی ، تصمیم بهتری بگیرید.

کامپوزیت دندان چیست ؟ و چه کاربردی دارد

کامپوزیت دندان، یک نوع ماده است که در ترمیم و تعمیر دندان های آسیب دیده به کار می ‌رود. این ماده یک ترکیب پلاستیکی است که از قرار دادن ذرات کوچکی از سیلیکا، کوارتز یا زیروکونیم، رزین‌ های قابل أکسیداسیون، رزین‌ های خام و یک گزینه پیوند دهنده که به عنوان یک ماده خمیری استفاده می شود تشکیل می ‌شود..

کاربرد های کامپوزیت دندان شامل:

  • ترمیم ترک ‌ها و شکستگی ها در دندان ها؛
  • تعمیر دندان‌ ها با فرسایش؛
  • ترمیم لغزش و انحراف دندان ها؛
  • ترمیم نقص‌ های رنگی دندان‌ ها؛
  • تصحیح شکل دندان های کوچک یا ناهموار؛
  • رفع تغییرات رنگی پس از انجام روش ‌های ارتودنسی؛
عکس از دندان روکش دندان در اصفهان

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است ؟

درباره بهترین کامپوزیت دندان برای یک کشور خاص، نمی‌توان جواب دقیقی داد، زیرا این امر بستگی به عوامل مختلفی مانند تجهیزات مورد استفاده، دسترسی به مواد، متخصصان مجرب و تکنولوژی‌ های پیشرفته دارد.

علاوه بر این، هر کشور ممکن است با شرایط محیطی خاصی مواجه باشد که ممکن است نیازها و ترجیحاتی متفاوتی را برای ترمیم دندان ‌ها داشته باشد.

کامپوزیت دندان چند سال دوام دارد ؟

مدت دوام کامپوزیت دندان ممکن است بین 5 تا 10 سال باشد. اما این مدت ممکن است با توجه به عوامل مختلفی مانند مک قرارگیری در دهان، نحوه مراقبت و بهداشت دهان و استفاده از اجسام سفت در آن، تغییر کند. ممکن است نیاز به تعویض کامپوزیت ها در صورت خرابی یا لغزش در طی این مدت پیش بیاید.

آیا کامپوزیت دائمی است ؟

کلینیک دندانپزشکی دنتیران بزرگترین مرکز نصب بهترین انواع کامپوزیت های زیبایی دندان است که با استفاده از بهترین مواد بهترین نتیجه را با دندان های سفید و محکم به بیماران می دهد.

کامپوزیت دندان نمی تواند بطور دائمی باشد و در نهایت نیاز به تعویض دارد. با گذر زمان، کامپوزیت ممکن است خراب یا ساییده شود و نیاز به ترمیم دوباره داشته باشد.

همچنین، استفاده روزانه، فشارهای جویدن و فرسایش ممکن است بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. اگر از نظر کیفیتی بخواهیم به آن نگاه کنیم، می‌ توان گفت که کامپوزیت دندان به عنوان یک ترمیم فوق العاده محسوب می‌ شود، اما نیاز به نگهداری مناسب و مراقبت های دوره‌ ای دارد.

 نگهداری از بهداشت دهان، منظم بررسی های دوره ای دندانپزشکی و اجتناب از عوامل میانبر مانند جویدن اجسام سفت و نا هماهنگ همه برای افزایش مدت دوام کامپوزیت دندان مهم می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها، مشاوره رایگان و یا همچنین دریافت نوبت لطفا با این شماره تلفن تماس بگیرید:

09135008082 _____ 031-44441010

کامپوزیت دندان در اصفهان چقدر طول میکشد ؟

مدت زمان مورد نیاز برای ترمیم یک دندان با استفاده از کامپوزیت، بستگی به میزان آسیب و محل قرارگیری ترمیم دارد. در حالت عادی، ترمیم یک دندان با کامپوزیت به طور معمول در یک جلسه دندانپزشکی تکمیل می ‌شود.

زمانی که دندانپزشک به دندان رسیدگی می کند، ابتدا محل تحت تأثیر را آماده می کند، سپس کامپوزیت را به لایه‌ های کوچک پر می کند و هر لایه را با استفاده از نور مخصوصی پلیمریزه می کند. فرایند نوری پلیمریزاسیون بین هر لایه، باعث می شود که کامپوزیت سریعاً سخت شود. بعد از این مراحل ، دندان را به شکل نهایی صیقل می دهند و ترمیم کامل می شود.

روکش دندان در اصفهان

آیا کامپوزیت دندان در اصفهان ترمیم دارد ؟

بله، کامپوزیت دندان به عنوان یک ماده ترمیمی استفاده می شود. با استفاده از کامپوزیت، می توان دندان ‌های آسیب دیده را ترمیم کرد، ترک ‌ها و شکستگی ها را تعمیر کرد، لغزش و انحراف دندان ‌ها را رفع کرد و نقص ‌های رنگی دندان‌ ها را تصحیح کرد.

به عبارت دیگر، کامپوزیت دندان به عنوان یک ماده ترمیمی چند منظوره استفاده می شود تا دندان های آسیب دیده را به وضعیت عادی و سالم برگرداند.

آیا کامپوزیت دندان در اصفهان درد دارد؟

  • انجام کامپوزیت دندان به طور کلی منجر به درد نمی ‌شود. اما در برخی موارد، ممکن است بعد از ترمیم دندان با کامپوزیت، حساسیت یا درد کوتاه مدتی را تجربه کنید.

    این حساسیت معمولاً ناشی از تغییر در پوسته داخلی دندان است و به طور احتمالی در چند روز بعد از ترمیم کاهش می ‌یابد. در صورتی که درد دارید یا این درد ها بیش از چند روز ادامه دارد، بهتر است به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

آیا میشود کامپوزیت دندان را برداشت ؟

  • بله، می‌توان کامپوزیت دندان را برداشت کرد. اگر کامپوزیت دندان موردی نیاز به تعویض یا ترمیم دوباره داشته باشد، می‌ توان آن را به راحتی برداشت کرد.

    در این فرایند، دندانپزشک قبل از برداشتن کامپوزیت، آن را به صورت دقیق بررسی می‌ کند و با استفاده از ابزارهای مخصوص خارج می ‌کند. این روند معمولاً آسان و بدون درد است و ممکن است نیاز به تلفیق با روش دیگری مانند ترمیم مستقیم یا استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته را برای تعمیر دندان فراهم کند.

آیا کامپوزیت باعث پوسیدگی دندان میشود ؟

  • خیر، کامپوزیت دندان به طور مستقیم تاثیر بر پوسیدگی دندان ندارد. در واقع، استفاده از کامپوزیت به عنوان ماده ترمیمی می تواند به پیشگیری از پوسیدگی کمک کند.

    کامپوزیت دندان، در مقابل تسکین حساسیت دندان و رطوبت حساسیت دندان مقاوم است و می تواند از نفوذ رنگ های خارجی و شکست و لغزش دندان ها جلوگیری کند.

    عملکرد بهداشتی خوب، رعایت بهداشت دهان و دندان، مراقبت ها و رژیم های غذایی مناسب، کلیدی برای جلوگیری از پوسیدگی در کامپوزیت دندان و دندان های طبیعی است. در نتیجه، با رعایت این موارد و مراجعه منظم به دندانپزشک، کامپوزیت دندان میتواند به حفظ دندان های سالم کمک کند.

  • برای اطلاع از قیمت ها، مشاوره رایگان و یا همچنین دریافت نوبت لطفا با این شماره تلفن تماس بگیرید:
  • 09135008082 ___ 031-44441010

ایا کامپوزیت دندان را خراب میکند ؟

کامپوزیت دندان به طور معمول دندان را خراب نمی ‌کند. در واقع، کامپوزیت دندان به عنوان یک ماده ترمیمی استفاده می‌دشود تا دندان را تعمیر کند و سلامت آن را بهبود بخشد. با استفاده از مواد کامپوزیت، می توان انحراف دندان ها را رفع کرد، ترک ‌ها و شکستگی ‌ها را تعمیر کرد و نقص‌ های رنگی دندان‌ ها را تصحیح کرد.

تا چند ساعت بعد از کامپوزیت نباید چیزی خورد ؟

  • در مورد تغذیه پس از ترمیم دندان با کامپوزیت، عموماً پس از ترمیم دندان مراقبت هایی به عمل می آید.

    دندانپزشک ممکن است توصیه کند تا در چند ساعت اول بعد از ترمیم، مواد غذایی سفت و چیسنده را اجتناب کنید. همچنین، ممکن است توصیه شود در این مدت از مواد داغ و سرد خودداری کنید. این توصیه ها به منظور حفاظت از ترمیم تا زمانی که کاملاً خشک و قوی شود است. پس از این مدت، معمولاً محدودیتی در مصرف غذا و نوشیدنی‌ ها وجود ندارد و می ‌توانید به طور عادی غذا بخورید.

عکس از دندان

آیا کامپوزیت دندان در اصفهان عوارض دارد ؟

  • عموماً کامپوزیت دندان بی‌ خطر است و عوارض جدی ندارد. اما در برخی موارد، بعضی از عوارض و مشکلات می توانند ایجاد شوند. برخی از عوارض کامپوزیت دندان عبارتند از:

     

    • حساسیت: افرادی که حساسیت دارند، ممکن است پس از ترمیم دندان با کامپوزیت درد یا حساسیتی تجربه کنند. این عارضه به طور عمومی طی چند روز بعد از ترمیم بهبود می ‌یابد.
    • نفوذ رنگ: در صورت عدم مراقبت و بهداشت دندان‌ ها، کامپوزیت دندان ممکن است به رنگ غذا ها و نوشیدنی‌ هایی که مصرف می‌ شوند، نفوذ کند و تغییر رنگ دهد.
    • لغزش و شکستگی: در صورتی که ترمیم با کامپوزیت در نقاط پر فشار دهان قرار بگیرد، ممکن است باعث لغزش و شکستگی شود.
    • نیاز به ترمیم مجدد: کامپوزیت دندان، مانند هر ترمیم دیگری، ممکن است نیاز به تعمیر و ترمیم دوباره داشته باشد. مدت زمان دوام آن بستگی به عواملی مانند رژیم غذایی، بهداشت دهان و دندان، سابقه مصرف سیگار و دیگر عوامل است.

    بهتر است با دندانپزشکان کلینیک دنتیران مشورت کنید تا در مورد عوارض و ریسک‌ های مرتبط با ترمیم کامپوزیت دندان در مورد شما صحبت کنند. آن ها می توانند شرایط خاص شما را در نظر بگیرند و راهنمایی مناسب را ارائه دهند.

آیا خدمات کامپوزیت در اصفهان تغییر رنگ میدهد ؟

  • بله، کامپوزیت دندان ممکن است به مرور زمان تغییر رنگ دهد. این امر ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. برخی از این دلایل عبارتند از:

    • تغییرات طبیعی: تحت تأثیر عوامل مختلف مواد غذایی مصرف شده، کامپوزیت ممکن است تغییر رنگ کند. برخی مواد مثل قهوه، چای، سیگار و رنگ ‌های غذایی قوی ممکن است به تدریج رنگ کامپوزیت را تغییر دهند.
    • سایش: قوس ‌دندانی و فعالیت‌ های بزاقی می تواند منجر به سایش روی کامپوزیت شود و نتیجه آن تغییر رنگ دهد.
    • لثه: میزان نشتی رنگ ممکن است به دلیل تغییر رنگ لثه تغییر کند، زیرا با گذشت زمان می ‌تواند لثه راهی آزاد به دندان‌ ها پیدا کند و رنگ زیرین دندان ‌ها نمایان شود.

    برای جلوگیری از تغییر رنگ کامپوزیت، می توانید از رعایت بهداشت دهان و دندان، مصرف محدود رنگ ‌های غذایی قوی و انجام تمیزی منظم دندان ‌ها استفاده کنید. در صورتی که کامپوزیت دندان شما تغییر رنگ داده است، بهتر است به دندانپزشک کلینیک دکتر فرهی مراجعه کنید تا راهکارهای درمانی مناسبی را برای حل این مسئله ارائه دهد.

ایا میشود رنگ کامپوزیت را تغییر داد ؟

بله، می ‌توان رنگ کامپوزیت را تغییر داد. در صورتی که کامپوزیت دندان رنگ نا مطلوبی دارد و با رنگ پوست شما همخوانی ندارد و شما می‌ خواهید رنگ آن را تغییر دهید، می توانید به دندانپزشک خود مراجعه کنید و درخواست تغییر رنگ کامپوزیت را مطرح کنید.

دندانپزشک می‌ تواند از روش‌ های مختلفی مانند رنگ بری مجدد یا جایگزینی کامپوزیت با رنگ مطلوب استفاده کند تا به نتیجه دلخواه برسید. بررسی وضعیت کامپوزیت دندان توسط دندانپزشک و بررسی گزینه‌ ها و روش‌ های درمانی انجام شود.

مزایای کامپوزیت دندان در اصفهان

مزایای کامپوزیت دندان (رزین دندانی) عبارتند از:

  • ظاهر طبیعی: کامپوزیت دندان با دندان طبیعی بسیار شبیه است و می ‌تواند به خوبی به رنگ و شکل دندان هماهنگ شود.
  • حفظ سلامت دندان: برای نصب کامپوزیت دندان، حجم کمتری از ساختار دندان برداشته می ‌شود نسبت به جراحی ‌هایی مانند نصب پروتزهای سفارشی یا کراون (سر سنگین)، که این به معنای حفظ بیشتر ساختار طبیعی دندان است.
  • خرابی کمتر: کامپوزیت دندان نسبت به مصرف آمالگام (جنس ترموپلاستیک) و مسکن‌ های آزمایشگاهی مانند آمالگام، شیشه و رزین‌ های UDMA، کمتر آسیب می ‌بیند و کمتر شکستگی و تخریب می ‌شود.
  • اطمینان از آسیب ‌نرسیدن به دندان‌ های همچنین نصب و ترمیم ‌های قدیمی: با کامپوزیت دندان، به دست آوردن یک ترمیم محافظت ‌شده با استفاده از حفاظتی فلزی حتی روی ترکیبات کوچک و یا باقیمانده‌ های نصب شده قبلی، امکان ‌پذیر است.
  • اصلاح شکل و اندازه دندان‌ ها: کامپوزیت دندان امکان اصلاح شکل و اندازه دندان ‌ها را فراهم می‌ کند. این روش می‌ تواند از جراحی‌ های بزرگ مانند ایمپلنت و کراون جلوگیری کند.
  • انعطاف ‌پذیری: کامپوزیت به ‌راحتی قابل تطبیق و تغییر شکل است و بهترین تطبیق را با ساختار دندان و ناهنجاری‌ ها ایجاد می ‌کند.
  • راحتی در استفاده: نصب و ترمیم کامپوزیت دندان نیاز به آماده‌ سازی حمام‌ های اسیدی و دستگاه‌ های خاص ندارد و فرآیند کشیدن ساده‌ تری دارد.

مهم است که برای هرگونه ترمیم دندانی، بهتر است با متخصصان کلینیک دندان من مشورت کنید تا بهترین گزینه‌ ها و روش ‌های درمانی را بر اساس شرایط خاص شما تعیین کنید.

معایب کامپوزیت دندان

معایب کامپوزیت دندان (رزین دندانی) عبارتند از:

  • مقاومت محدود تر: کامپوزیت دندان نسبت به مصالح دندانی دیگر مقاومت کمتری دارد. ممکن است در مقابل فشار، شکستگی یا خراش قابل حمله قرار گیرد و نیاز به تعمیر و ترمیم مجدد داشته باشد.
  • لایروبی بیشتر: برخی از کامپوزیت ‌های دندان ممکن است با گذر زمان لایروبی (تغییر شکل) داشته باشند و شکل ظاهری آن‌ ها تغییر کند.
  • حساسیت به رنگ: کامپوزیت دندان به رنگدانه‌ ها و ماده ‌های رنگزایی حساس است و ممکن است با مصرف قهوه، چای، سیگار و سایر مواد قوی رنگزا، تغییر رنگ دهد.
  • نیاز به ترمیم مجدد: کامپوزیت دندان ممکن است نیاز به ترمیم و تعویض مجدد داشته باشد. عمر طولانی و قابلیت دوام کامپوزیت ممکن است کمتر از مصالح دندانی دیگر باشد.
  • سختی جزئیات: بر خلاف مواد دندانی مانند پروسلین، کامپوزیت دندان دارای سختی کمتری است و در قسمت‌ های پیچیده یا جزئیاتی مانند خطوط لبخند و سطوح باریک ممکن است مشکل برانگیز باشد.

تفاوت کامپوزیت دندان با لمینت دندان در چیست؟

تفاوت اصلی بین کامپوزیت دندان (رزین دندانی) و لمینت دندان در مواد و روش‌ های استفاده شده برای ترمیم و زیبا سازی دندان است:

ماده استفاده شده:

  • کامپوزیت دندان: از رزین مصنوعی تشکیل شده است که با استفاده از چسب و روش های سمپور و لایت کیور در دندان اعمال می شود.

لمینت دندان: ابتدا شیشه ‌اینومر می خواهد که با هندپیس همزمان به دندان کشیده می ‌شود.سپس فیلم نازکی از پروسلین ویترسپیر همگن و نازک یا کامپوزیت کم نفوذ روی لمینت کشیده می ‌شود.

ضخامت:

  • کامپوزیت دندان: استفاده از کامپوزیت به عنوان یک لایه نازک که بر روی سطح دندان قرار می گیرد.
  • لمینت دندان: استفاده از شیشه آئینه ‌ای سیمان در بخشهای قابل توجهی از دندان باعث میشود لامینیت روی دندان متصل شود.

رنگ و شفافیت:

  • کامپوزیت دندان: رنگ آن به شدت به دندان طبیعی شما نزدیک می باشد و می توان آن را به طور دقیق با رنگ دندان هماهنگ کرد.
  • لمینت دندان: به عنوان یک برازنده شفاف کار می ‌کند و نمی تواند به طور کامل با رنگ دندان هماهنگ شود.

مقاومت و دوام:

  • کامپوزیت دندان: قوی تر و مقاوم تر از لمینت دندان است و می تواند با درست استفاده و خدمات بهداشتی منظم برای سال ها دوام بیاورد.
  • لمینت دندان: نسبتاً نازک تر و ضعیف تر بوده و نیاز به مراقبت و حفاظت بیشتری دارد تا مدت طولانی ماندگاری داشته باشد.
  • هر دو روش به عنوان گزینه های زیباسازی دندان در نظر گرفته می شوند، اما از نظر مواد و روش های استفاده شده، مقاومت، رنگ و شفافیت و دوام تفاوت می کنند.

انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان در اصفهان

انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان در اصفهان برای رسیدن به نتیجه‌ای ایده‌آل و لبخندی زیبا، بسیار مهم است.
صلاحیت و تجربه:
• مدرک و مجوز معتبر: مطمئن شوید که دکتر دارای مدرک دندانپزشکی و مجوز معتبر از مراجع ذیربط باشد. همچنین، می‌توانید به دنبال متخصصین یا فلوشیپ‌های دندانپزشکی زیبایی باشید که دوره‌های تخصصی کامپوزیت را گذرانده‌اند.
• سابقه و نمونه کار: سابقه و نمونه کار دکتر را بررسی کنید. می‌توانید از بیماران قبلی او در مورد تجربیاتشان سوال کنید یا نمونه عکس‌هایی از قبل و بعد از کامپوزیت را مشاهده کنید.
• مهارت و ظرافت: کامپوزیت دندان نیازمند مهارت و ظرافت بالایی است. به دنبال دکتری باشید که در این زمینه مهارت و تجربه کافی داشته باشد و بتواند ظرافت‌های زیبایی‌شناسی دندان‌ها را به خوبی درک کند.
ارتباط و زیبایی شناسی:
• مهارت‌های ارتباطی: یک دکتر خوب باید به صحبت‌های شما با دقت گوش دهد، به سوالاتتان به طور کامل پاسخ دهد و نگرانی‌هایتان را درک کند. او همچنین باید بتواند به طور واضح و قابل فهم، برنامه درمانی را برایتان توضیح دهد.
• چشم زیبایی شناسی: حس زیبایی شناسی قوی برای خلق لبخندی طبیعی و زیبا ضروری است. دکتر باید بتواند تناسب و رنگ دندان‌ها را با توجه به ویژگی‌های صورت شما به درستی تشخیص دهد.
• تعهد به نتیجه: بهترین دکتران کامپوزیت به دنبال خلق بهترین نتیجه برای هر بیمار هستند. آنها برای رسیدن به این هدف وقت می‌گذارند و با دقت و وسواس کار می‌کنند.
ملاحظات دیگر:
• بهداشت و استریلیزاسیون: اطمینان حاصل کنید که مطب دکتر از نظر بهداشت و استریلیزاسیون در شرایط مطلوبی قرار دارد.
• دسترسی و راحتی: موقعییت مطب و ساعات کاری دکتر را در نظر بگیرید تا رفت و آمد برایتان آسان باشد.
• مطب و کلینیک دندانپزشکی دکتر فرهی متشکل از تیم متخصص و پزشکان مجرب هست.

 

 

  • برای اطلاع از قیمت ها، مشاوره رایگان و یا همچنین دریافت نوبت لطفا با این شماره تلفن تماس بگیرید:
  • 09135008082 ___ 031-44441010

تمام دستاوردهای ما حاصل رضایت مشتری است

1 میلیون+
خدمات انجام شده

کلینیک دندانپزشکی دکتر فرهی تا کنون به بالای بیش از یک میلیون نفر خدمات شایسته ارائه کرده است

1 +
دندانپزشک متخصص

کلینیک دکتر فرهی دارای چندین دندانپزشک متخصص هست، برای ارائه انواع خدمات دندانپزشکی به مراجعه کنندگان

10 %
درصد رضایت

خوشبختانه تا امروز توانسته ایم رضایت بیش از 90 درصد مراجعین را جلب کنیم

برای دریافت نوبت خدمات دندانپزشکی زنگ بزنید- 09135008082 __ 03144441010

خدمات با بهترین کیفیت و تضمین قیمت

نمونه کارهای کامپوزیت دندان در کلینیک دکتر فرهی

1 %
رضایت مراجعه کنندگان
خوشبختانه تا امروز توانسته ایم رضایت بیش از 90 درصد مراجعین را جلب کنیم
1 %
کلینیک دندانپزشکی دنتیران
بهترین و مجهز ترین کلینیک دندانپزشکی در سطح استان اصفهان با مواد عالی، کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب
سوالات متداول

سوالات متداول

ما به آینده معتقدیم. برای ادامه بقاء نیاز داریم به هم به باهم بودن به ارائه خدمات درست و باکیفیت و البته با قیمت مناسب.

1. کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت یک نوع ماده است که در ترمیم و تعمیر دندان های آسیب دیده به کار می ‌رود.

2. آیا کامپوزیت دندان ترمیم دارد ؟

بله، کامپوزیت دندان به عنوان یک ماده ترمیمی استفاده می شود. با استفاده از کامپوزیت، می توان دندان ‌های آسیب دیده را ترمیم کرد، ترک ‌ها و شکستگی ها را تعمیر کرد، لغزش و انحراف دندان ‌ها را رفع کرد و نقص ‌های رنگی دندان‌ ها را تصحیح کرد.

3. آیا کامپوزیت دندان درد دارد؟

انجام کامپوزیت دندان به طور کلی منجر به درد نمی ‌شود.

4. بعد از کامپوزیت دندان چه بخوریم؟

غذا های نرم، مواد غذایی سرد

5. بعد از کامپوزیت دندان چه چیزهایی نباید بخوریم؟

غذا های سفت و سخت، خوراکی های رنگی، خوراکی های چسبنده و...

6. آیا می‌شود کامپوزیت دندان را برداشت؟

بله، می‌ توان کامپوزیت دندان را برداشت کرد. اما برداشتن کامپوزیت دندان معمولاً باعث تخریب یا از بین رفتن بخشی از ساختار دندان می‌ شود.

7. ایا میشود رنگ کامپوزیت را تغییر داد ؟

بله، می ‌توان رنگ کامپوزیت را تغییر داد. در صورتی که کامپوزیت دندان رنگ نا مطلوبی دارد و با رنگ پوست شما همخوانی ندارد و شما می‌ خواهید رنگ آن را تغییر دهید، می توانید به دندانپزشک خود مراجعه کنید و درخواست تغییر رنگ کامپوزیت را مطرح کنید.

آنچه مشتریان ما در مورد ما می گویند

گواهی مشتریان

اظهارات مشتریان ما گواهی بر ارائه خدمات با کیفیت و دلسوزانه ما است.

کلینیک دندانپزشکی دکتر فرهی، یک مکان عالی برای خدمات دندانپزشکی به بیماران محترم

09135008082